Στο πλαίσιο του προγράμματος, οι μαθητές εργάστηκαν πάνω σε δεξιότητες που αφορούν την πρόληψη και την ετοιμότητα, αλλά και την απόκριση και την επέμβαση κατά τη διάρκεια εκδήλωσης φυσικών φαινομένων.
Το πρόγραμμα είχε ως στόχο να εξοπλίσει τους μαθητές με γνώσεις και δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να κατανοήσουν:
- Την έννοια των φυσικών κινδύνων και των καταστροφών.
- Τον τρόπο πρόληψης και απόκρισης σε καταστάσεις κρίσης.
- Τη σημασία της ευαισθητοποίησης για την προστασία της κοινωνίας και του περιβάλλοντος.
Η εμπειρία ήταν εξαιρετικά εποικοδομητική και οι μαθητές αποκόμισαν σημαντικά εφόδια που θα τους είναι χρήσιμα στο μέλλον, ως ενεργοί πολίτες και υπεύθυνοι διαχειριστές των φυσικών φαινομένων.

RSS Feed