Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το έργο του Κέντρου, να ενημερωθούν για τις υπηρεσίες που προσφέρει και να έρθουν σε επαφή με τους ωφελούμενους και το προσωπικό του. Με ιδιαίτερο ενθουσιασμό συμμετείχαν σε ποικίλες δραστηριότητες γνωριμίας, αντάλλαξαν χαμόγελα και συζήτησαν για τη σημασία της αποδοχής, της διαφορετικότητας και της αλληλεγγύης.
Η εμπειρία αυτή βοήθησε τους μαθητές/τις μαθήτριες να αναπτύξουν τις δεξιότητες της ενσυναίσθησης και της κατανόησης, ενώ παράλληλα ανέδειξε τη σπουδαιότητα δομών όπως το Κ.Δ.Η.Φ., που προσφέρουν καθημερινά υποστήριξη και φροντίδα σε άτομα με αναπηρία.
Ευχαριστούμε θερμά το προσωπικό και τη διοίκηση του Κέντρου για τη ζεστή φιλοξενία και την τόσο ουσιαστική ενημέρωση. Οι μαθητές/τριές μας επέστρεψαν στο σχολείο πλουσιότεροι/ες σε εμπειρίες και με ισχυρότερα μηνύματα ανθρωπιάς και σεβασμού.

RSS Feed