Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό, φορώντας ευφάνταστες στολές και συμμετέχοντας σε μια γιορτή γεμάτη κέφι, χορό και αποκριάτικη διάθεση. Η ατμόσφαιρα ήταν ζωντανή και χαρούμενη, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά τη δύναμη της σχολικής μας κοινότητας όταν ενώνεται για όμορφες στιγμές. Το αποκριάτικο πάρτι διοργανώθηκε από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, τον οποίο συγχαίρουμε θερμά για την άψογη οργάνωση, τη φροντίδα και το μεράκι με το οποίο προσέφερε σε μικρούς και μεγάλους μια αξέχαστη εμπειρία.
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες σε όλους όσοι παρευρέθηκαν και στήριξαν με την παρουσία και το χαμόγελό τους την εκδήλωση, καθώς και στον κ. Γαννούλα, που επιμελήθηκε τη μουσική και φρόντισε να κρατήσει το κέφι αμείωτο μέχρι το τέλος.
Τέτοιες εκδηλώσεις μας γεμίζουν χαρά, ενισχύουν τις σχέσεις μεταξύ μας και κάνουν το σχολείο μας έναν χώρο όχι μόνο μάθησης, αλλά και δημιουργίας όμορφων αναμνήσεων. Ανυπομονούμε για τις επόμενες κοινές μας δράσεις!

RSS Feed