Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι επαγγελματίες υγείας μίλησαν στους μαθητές για τις βλαβερές συνέπειες του καπνίσματος, τόσο για τους ίδιους τους καπνιστές όσο και για το παθητικό κάπνισμα. Μέσα από παραδείγματα, συζήτηση και απλή γλώσσα, τόνισαν τη σημασία της πρόληψης και της υιοθέτησης ενός υγιεινού τρόπου ζωής από νεαρή ηλικία.
Την ίδια μέρα πραγματοποιήθηκε παρόμοια δράση στους μαθητές της Α΄ τάξης με θέμα "Τα συναισθήματα" .
Ευχαριστούμε θερμά την ΤΟΜΥ για την παρουσία και τη σημαντική συμβολή της.

RSS Feed