Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το νέο σχολικό περιβάλλον, να ενημερωθούν για τη λειτουργία του Γυμνασίου και να λύσουν τις απορίες τους για αυτό το νέο τους ξεκίνημα.
Ευχαριστούμε θερμά τη διευθύντρια κ. Γκιζίλη Ρούλα, τους εκπαιδευτικούς και τους/τις μαθητές/τριες του Γυμνασίου για τη ζεστή φιλοξενία, τη συνεργασία και το ενδιαφέρον που έδειξαν, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ομαλή μετάβαση των μαθητών/τριών μας στην επόμενη βαθμίδα εκπαίδευσης!




RSS Feed