Η συμμετοχή στον διαγωνισμό αποτελεί από μόνη της μια αξιέπαινη προσπάθεια, που καλλιεργεί τη σκέψη, ενισχύει την αυτοπεποίθηση και προάγει την αγάπη για τη γνώση. Για τον λόγο αυτό, αξίζουν συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που δοκίμασαν τις δυνάμεις τους και συμμετείχαν σε αυτή τη σημαντική εμπειρία.
Ιδιαίτερα συγχαρητήρια αξίζουν στους μαθητές που διακρίθηκαν:
- Από την Ε’ τάξη: Κατσίγιαννη Δήμητρα
- Από τη ΣΤ’ τάξη: Καραΐσκου Αναστασία, Κουντουριώτης Κωνσταντίνος
Ευχόμαστε σε όλους τους/τις μαθητές/τριες να συνεχίσουν με τον ίδιο ενθουσιασμό και να επιδιώκουν πάντα την πρόοδο και την αριστεία!

RSS Feed