Οι μαθητές συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον στις δραστηριότητες που είχαν οργανωθεί, αναπτύσσοντας το ομαδικό πνεύμα, την ευγενή άμιλλα και τη δημιουργική έκφραση. Παράλληλα, απόλαυσαν στιγμές ξεγνοιασιάς και ψυχαγωγίας, δημιουργώντας όμορφες αναμνήσεις που θα τους συνοδεύουν για πολύ καιρό.
Η εκδρομή ολοκληρώθηκε με τις καλύτερες εντυπώσεις, αφήνοντας σε όλους όμορφα συναισθήματα και αποτελώντας το ιδανικό κλείσιμο μιας δημιουργικής και γεμάτης εμπειρίες σχολικής χρονιάς!!!

RSS Feed