Τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν από τη δράση αυτή θα διατεθούν στον Σύλλογο «Φλόγα», στηρίζοντας τα παιδιά που δίνουν τον δικό τους αγώνα και τις οικογένειές τους. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί ένα όμορφο παράδειγμα ανθρωπιάς και υπευθυνότητας και μας κάνει όλους υπερήφανους.
Συγχαρητήρια στους μαθητές της Στ΄ τάξης, στους εκπαιδευτικούς τους και σε όλους όσοι στήριξαν αυτή τη σημαντική προσπάθεια. Τέτοιες δράσεις μας θυμίζουν ότι το πνεύμα των Χριστουγέννων βρίσκεται στην προσφορά και στην αγάπη προς τον συνάνθρωπο. 🎄

RSS Feed