Με υπευθυνότητα και ωριμότητα, τα παιδιά των τμημάτων της Ε΄ τάξης δημιούργησαν μια ατμόσφαιρα σεβασμού και αναστοχασμού, μεταφέροντας στο κοινό το νόημα της αντίστασης και της συλλογικότητας. Η προσπάθειά τους ανέδειξε τη σημασία του Πολυτεχνείου ως ζωντανού συμβόλου που παραμένει επίκαιρο και καθοδηγητικό.
Οι εκπαιδευτικοί της Ε΄ τάξης και η εκπαιδευτικός της μουσικής του σχολείου μας καθοδήγησαν τους μαθητές με φροντίδα και παιδαγωγική ευαισθησία, συμβάλλοντας στην άρτια προετοιμασία και πραγματοποίηση της εκδήλωσης.
Συγχαρητήρια θερμά στους μαθητές και τις μαθήτριες της Ε΄ τάξης, καθώς και στους εκπαιδευτικούς, για την άψογη διοργάνωση μιας γιορτής που μας υπενθυμίζει τη σημασία των δημοκρατικών αξιών και της ενεργού συμμετοχής των πολιτών.






RSS Feed