Σας ενημερώνουμε πως η τελετή του Αγιασμού για τη νέα σχολική χρονιά 2024-2025, θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2024, στις 9.00 π.μ.
Μετά την ολοκλήρωση του Αγιασμού οι μαθητές και οι μαθήτριες θα αποχωρήσουν από το σχολείο με ευθύνη των γονέων τους. Η παραλαβή των βιβλίων θα γίνει την επόμενη μέρα.
Ευχόμαστε σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα καλή και δημιουργική σχολική χρονιά με υγεία και πολλά χαμόγελα!!!
Η Διευθύντρια και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου

RSS Feed