Κα Χριστίνα, σας ευχαριστούμε για την έμπνευση που προσφέρετε καθημερινά στα παιδιά μας και για τη δυνατότητα που τους δώσατε να γνωρίσουν και να εκφραστούν μέσα από το έργο ενός τόσο σπουδαίου καλλιτέχνη.
Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες μαθητές και ένα ιδιαίτερο «ευχαριστώ» στην υπεύθυνη του σχολείου μας για την αφοσίωση και τη δημιουργικότητα που επέδειξε!

RSS Feed