Το σχολείο μας συμμετείχε ενεργά στην εκδήλωση, με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Δ΄ τάξης να συνεργάζονται με μαθητές του 4ου και του 5ου Δημοτικού Σχολείου Θήβας, παρουσιάζοντας μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και δημιουργική τηλεοπτική εκπομπή με θέμα τη σχέση του ανθρώπου με το διαδίκτυο και τη χρήση των ψηφιακών μέσων.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες εντυπωσίασαν το κοινό με τον αυθορμητισμό, τη σοβαρότητα, την ωριμότητα και τη δημιουργικότητά τους. Με ιδιαίτερη άνεση και ενθουσιασμό ανέλαβαν τον ρόλο των δημοσιογράφων, συμμετείχαν σε συνεντεύξεις και παρουσίασαν δρώμενα, προσεγγίζοντας με ευαισθησία και υπευθυνότητα ένα θέμα που απασχολεί τη σύγχρονη κοινωνία. Η εξαιρετική παρουσία των παιδιών, η συνεργασία, η προετοιμασία και η ενεργή συμμετοχή τους απέδειξαν ότι, όταν τους δίνεται χώρος να εκφραστούν, μπορούν να μας εκπλήξουν ευχάριστα με τις γνώσεις, τις ιδέες και τις δυνατότητές τους. Απέσπασαν θερμά σχόλια και το χειροκρότημα του κοινού, προσφέροντας μια ξεχωριστή και ουσιαστική εμπειρία σε όλους τους παρευρισκόμενους.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνουμε στην κα Βούλγαρη Ευγενία και στην κα Λύγγου Ειρήνη από την «Πρόταση Ζωής» για την πολύτιμη συμβολή τους, τη συνεχή υποστήριξη, την άψογη συνεργασία και την ουσιαστική καθοδήγηση καθ’ όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας και υλοποίησης της δράσης. Με τον επαγγελματισμό, την ευαισθησία και την αφοσίωσή τους συνέβαλαν καθοριστικά στη δημιουργία μιας ξεχωριστής εκπαιδευτικής εμπειρίας για τους μαθητές μας.
Τέλος, δηλώνουμε ιδιαίτερα περήφανοι για τα παιδιά μας, τα οποία με τη συμμετοχή τους απέδειξαν ότι μπορούν να αποτελέσουν ενεργούς, ευαισθητοποιημένους και δημιουργικούς πολίτες του αύριο. Είμαστε βέβαιοι ότι με συνεργασία, υπευθυνότητα και δημιουργικότητα μπορούν να πετύχουν εξαιρετικά αποτελέσματα!!!

RSS Feed